Tisdag, en lista

JAG KOMMER IFRÅN: Sverige, Sthockhlm, Tumba
JAG SOVER: På nätterna i min säng
JAG ÄR: En pratkvarn :)
MIN FRITID: Består av att mysa med Lippa
JAG VILL: Massa
OM SEX MÅNADER: Fyller jag 20 år
JAG SAMLAR PÅ: Kort på lippa
JAG BLIR GLAD AV: Det mesta som inte sårar 
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Falskhet
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Inget av det, tål inte äpplen
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Mamma
GILLAR DU GOLF: Nej
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Ögondroppar.. kliar i ögonen
VAD HAR DU NU: Ganska tråkigt eftersom jag sitter och fyller i den här listan
SENASTE FILM DU SÅG: Allt om min buske (vilken skit film)
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Vädret
VARFÖR: För det är mulet
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 09.00
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Japp, o'boy och två smörgåsar
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Såklart
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Inte i natt men annars, ja!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Scrubs
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nää :)
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå?
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Tills en kommer hem...
ÄR DU ENSAM NU: Nää, pappa och Lippa är i samma rum
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Kolla på tv, troligtvis på en ny :D
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Vet inte riktigt än
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Sova bort hela dagen
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Allt :p
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Grafisk designer
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: I en villa
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nää, mammas isf
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Massa, men det ska vara utomlans
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Japp, hur mycket man vill
NÄR GRÄT DU SENAST: Igår
PRATA ELLER VARA TYST: Prata, såklart
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Vintern
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Nää
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Shoppa
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Maten och stämningen
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Ibland
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Mamma 2000 kr, fast dom får hon imorgon
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Glasögon, men ska fixa linser nästa vecka
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Absolut inte!.
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Mellan 9.00-11.00, beror lite på när Lippa vaknar
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST
: Mamma
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: inga :D
HAR DU PIERCING: Japp, i underläppen och haft i näsan och naveln
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: Mina nära och kära
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ: Här slösas inte ;p
VILL DU GIFTA DIG: Såklart
VILL DU HA BARN: Ja, har ju redan ett ;)
LÅSER DU TOADÖRREN ÄVEN OM DU ÄR SJÄLV HEMMA: Nää
VILKA LÄNDER HAR DU VARIT I: Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spanien, Italien, Grekland, Turkiet, Kroatien, Shweitz (eller hur det stavas), Slovenien. Vad jag kommer på nu..
SOLAR DU OFTA: Nej, bara när jag är utomlans
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT: Duger!
VAD DRICKER DU FÖR ALKOHOL: Det mesta, men inte öl
GILLAR DU ATT DANSA: Njae..
VAD HAR DU FÖR KLÄDSTIL: min egen
ÄR DU FLYGRÄDD: nää :)
VAD TYCKER DU OM RÖKFÖRBUDET PÅ KROGEN: Bra, eftersom jag inte röker själv :p
HUR VIG ÄR DU: Lagom
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG: Funlight amazing grape
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS: Just nu spindelmanglassen
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN: Jag vet inte riktigt..
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST: Inget alls.. äckligt
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU: Sony ericsson
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET: Unik och speciellt
HAR DU VARIT DEPRIMERAD: Nope
TYCKER DU OM SUSHI: Aldrig smakat
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM: Godis
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: Ja och lyckliga i alla sina dagar
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT: Nää, varför?
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK: Nej
VAD HETER DU I MELLAN NAMN: Margareta
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA: Både och
VAR ÄR DU FÖDD: I Sverige :)
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Ljusblå
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT: Brunt
BITER DU PÅ NAGLARNA: Nope
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT: Nää
HUR OFTA MOTIONERAR DU: Räknas det att man promenerar med barnvagnen?

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback