Tisdag, grattis syster och massa bilder

Måste börja med att sjunga;
"Vad är det för en dag? Det är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Camillas 18 årsdag. HURRA HURRA HURRA HURRA!"
Glöm inte bort att gratta
henne!

Nu är min kära failj hemma igen. Dom ramlade in strax efter sju igår kväll med fulla resväskor och utsvultna. Men sm tur var så hade jag förberätt och fixat med maten så den var nästan färdig när dom kom hem. Fläskfilé med klyftpotatis och örtsås. Det verkade uppskattas av dom allihop så det var roligt.
Och såklart hade dom köpt lite grejer till både mig och Lippa. Lippa fick två jätte söta dressar med nalle puh. Ena var en "mjukis" dress, typ munktröja och mjukisbyxor och så fik hon ett par hängselbyxor med en tshirt till. Jätte söta! Och jag fick en väska av pappa, snacka om att han har smak! Sen fhade mamma köpt en pyjamas, ett halsband, en fotlänk och ett par trosor. Tror jag fick med allt men vet inte. haha

image59
Väskan som pappa köpte, det andra har jag inte tagit kort på. :)

Idag åkte mamma, Camilla, Lippa och jag till maxi och handlade lite mat och sånt. Det var ju lite tomt i kylen. även om det var mycket folk på maxi så fick man ju ändå en trevlig stund med dom. :)
Sen på hemvägen åkte vi förbi donken och köpte plusmeny så fick ett sånt där cocacolaglas. Så nu har jag ett grönt och ett blått. Camilla och jag ska till donken nästa vecka och och se om vi får rosa glas då. Tyckte att dom var fina så vill ha ågra stycken, fast pappa skulle i och för sig kolla på jobbet hur mycket dom kostar och fixa en kartong med såna till mig om jag ville. :) Pappa är så snäll så! <3

Nu på kvällen hade vi en fin middag, mamma dukde fint och tog fram "campange" före maten och köpt bakelser till efterrätt.

Nää, nu ska jag lägga in lite bilder på Lippa och sen mysa med min älskade Lippa <3

image60
Lippa ligger på babygymmet och kollar in i kameran, hur söt som helst eller hur?!

image61
Lippa ligger på babygymmet och äter upp "pinnarna" på det. En av hennes favorit sysselsättningar sen hon lärde sig att vända sig från rygg till mage.

image62
Lippa sitter i soffan själv. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va stor hon har blivit :) och söt som socker är hon! kram!

Postat av: lippaspappa

hon är ju bara för vacker :)

2007-07-18 @ 02:59:15
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Gullungen :D

2007-07-18 @ 10:39:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback