Tisdag

Igår åkte jag, Lippa och Camilla in till stan för Camilla skulle shoppa lite för födelsedagspengarna hon fick. Hon sov i Rönninge så vi möttes på 13.22 tåget. Lippa var typ ledsen hela vägen ner till centrum på bussen, men lagom tills jag gick av blev hon tyst och när jag kom ner på perongen somnade hon och så sov hon hela vägen in till stan. Vi började med att gå till donken för att äta lite lunch och så fick vi ju sånadär fina cocacola glas på köpet.
Efter det gick vi direkt till ginatricot där dom hade världens reor. Jeansen var nersatta till 99 kr men fanns tyvärr inte kvar i min storlek. Men jag hade däremot en jeanskjol för 49 kr, en tunika för 49 kr, ett jätte sött linne för 49 kr och en tröja för 49 kr. Och Camilla som egentligen skulle shoppa massa hittade bara ett skärp. Fast hon hittade en tröja på H&M också. Där hittade jag en leksak till Lippa som hon blev kär i direkt.
Sen gick vi till Kappahl där jag köpte en sommarhatt och en tunmössa till Lippa. Alla hennes mössor har blivit för små nu så behövde en ny. :)

Om typ tre timmar ska Lippa och jag iväg till BVC. Idag är det den stora dagen då hon ska få sin fem månaders spruta. Hoppas jag får väga och mäta henne också, för skulle vara kul och se hur mycket hon väger nu. Men eftersom jag ska gå på öppna BVC så är det kanske inte självklart att jag får göra det. Men ska i alla fall be om det. :)
Skriver nog mer ikväll om hur det gick på BVC. Men nu ska jag leka med Lippa.
Här kommer en bild på henne när hon "dricker" te med sin mormor och mamma ;D

image79

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack vännen!
Rackarns söt dotter du har!

2007-07-24 @ 11:16:42
Postat av: kusifinen din

hihi Söta lilla skrutt ungen där! :)

Postat av: Anonym

hejsan!
jag undrar, är du fortfarande tillsammans med filippas pappa? hur ofta träffas dom?
ha det så bra!

2007-07-25 @ 18:40:35
Postat av: Jag, hon, henne

Nej jag är inte tillsammans med lippas pappa, han har en annan tjej. Dom träffas så ofta dom kan.

2007-07-25 @ 20:02:45
URL: http://terri88.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback