Torsdag, en lista idag med

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt, faktiskt.
Humör just nu: Mätt och belåten.
Favoritgodis: Det mesta :)
Är det nåt du absolut inte äter: Lever
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Lippas gnällande?
Sommarplaner: Bara vara hemma och ta det lugnt, umgås med Lippa.
Saft eller alkohol: Saft :)
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sol! Då blir jag glad.
Morgon- eller nattmänniska: Lite både och
Sparare eller slösare: Nog mer sparare :p
Kommer du ihåg din första kärlek: Såklart
Tror du på mirakel: Njae, tveksamt
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre kanske, så har bara två kvar :p
Bio eller promenad: Båda, beror bara på med vem
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter? Inte rädd men dom är otroligt äckliga
Största svaghet: Hum..
Det här är jag bra på: Att vara mig själv :p
Chips, morötter eller godis? Allt utan morötter för tål det inte
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Bloggen är min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercing i underläppen och en tatuering i svanken
Stökigt eller välstädat? Blandat
Är du rädd för blod? Nää
Saltar du på maten? Oftast inte
Gillar du att sjunga? Nää, för kan inte
Anser du att du är stark? I vissa sammanhang. Fysiskt? Neeeej!
Brukar du sola? Sällan solarium, men det är klart, på stranden.
Vad gör du om du får hicka? Hickar och skrattar.
Kaffe, te eller inget? Te ;D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

*tjyvar ännu en lista*

2007-07-13 @ 09:11:22
Postat av: sophie

tar också den här ^^

2007-07-17 @ 13:19:58

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback