Torsdag, en lista

Har tagit den här listan från Mikaela. Vi har liksom en överrenskommelse; hittar vi en lista som vi använder i bloggen måste vi säga det till varandra. ;D

A. Sätt din musik på blanda. (haha gör på mitt eget sätt, har tagit ett par skivor och så väljer jag ut en låt av en slump och det blir svaret)
B. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
C. Använd sångtiteln som svar på frågan.
D. Fuska inte.


1. Känner du din kropp väl?
Kung för en dag


2. Anses du som en sexguru?
Ung och stolt


3. Vill nån av dina vänner ha sex med dig?
Mother


4. Tror/vet folk att du är oskuld?
Människors kärlek


5. Hur är din attityd?
Summertime


6. Vad kommer du bli när du blir stor?
Jag ger dig min morgon


7. Hur är det i din vänskapskrets?
Änglamark

8. Hur är det i din familj?
Stillhetens vals


9. Hur är det med din skolgång?
Dom sista drömmarna


10. Hur går det med din kärlek?
Hon bär min hemlighet


11. Vem saknar du mest just nu?
Lyckliga dagar


12. Gillar du att dansa?
The knife


13. Gillar du djur?
Destiny calling


14. Vill du ha sex med ett djur?
Bring him home


15. Är det många som är kära i dig?
Fallin'


16. Beskriv dig själv
Gangsta's paradise


19. Är du kåt?
Where are you


20. Är du rik?
Två utbrunna ljus

21. Kommer du bli lycklig?
Murder


22. Kommer du dö?
What if


23. Hur kommer du dö?
Som blommor dör


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback