torsdag, hänt i veckan

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett ordenligt inlägg, får väl ta och göra det nu.

I lördags; var jag en stund med Casse. Vi gick ner till ica och handlade lite grejer och så fastnade hon här sen. Verken hon eller jag hade något speciellt att göra så det var ju lika bra då :p. Sen kom hennes lillesyster förbi för att hämta cigg och så stannade hon en stund också, för hon ble så kär i Lippa. Så fick ganska mycket sällskap vid middagen. Sen hände det inte speciellt mycket mer vad jag kan komma på.

I söndags; var Patrik och hans mamma och Mogge här. Patrik ringde typ vid ett och fråga om det var okej om han och hans mamma kom om en timme. Och jag hade inget speciellt inplanerat så varför inte?! Så strax efter två ramlade dom in här och umgicks lite med mig och Lippa. Har för  mig att dom åkte strax efter fyra, så dom var här i drygt två timmar i alla fall. Sen på kvällen kom min moster och åt middag med mig. Det var ganska skönt att slippa äta själv och ha någon att prata ordentligt med. För kan verkligen prata om allt med Mia. :)

I måndags; hände absolut ingenting om jag inte har fått minnesförlust :p

I tisdags; åkte jag och Sophie till stan och shoppa lite grann. Hittade först en blus på H&M, som var riktigt söt. Sen på ginatricot hittade jag ett par röda jeans för 149.50, hur billigt var inte det då? :D

Och igår var Patrik här en stund och hälsa på. Det var max en halv timme eller så, men det kan ju ibland räcka. Sen på kvällen kom Casse hit så hade lite sällskap hela kvällen typ. Hon skulle kolla hur hon tyckte byxorna jag köpt satt och sen fick hon göra ett kort till Camilla. Hon har en ganska rolig present till Camilla, men kan ju inte säga vad än. Sen kom Casses syrra förbi för att kunna köpa cigg och så gullade hon en stnd med Lippa innan deras pappa kom och hämtade henne och hennes kompis. Dom skulle till maxi och handla cigg till Casse och lite grejer till mig. Bla 2 st palsternacka och potatispuré och 2 st broccolipuré. :)

Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ halv ett, för då ska Lippa äta "lunch" och sen kommer farmor och farfar och hämtar oss. Ska vara där idag. Måste komma ihåg att köpa bond till mamma också!
Nää, nu ska jag gå och klä på mig.

PS! Har inte kunnat ladda upp bilder på Lippa under tre veckor för det funkar inte på syrrans data, men på måndag kväll kommer dom hem med bärbara då jävlar ;D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja man kan ju inte direkt påstå att du verkar ha tråkigt :)

2007-07-12 @ 14:00:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback