Fredag, lite skit

Idag finns det tyvärr inte så mycket att skriva om, för har inte gjort någonting typ. Mia skulle ringa mig efter hon skrivit provet vid 11.00, men provet tog längre tid än hon hade räknat med och sen satt hon i bilkö i två timmar. Sen hade hon fixat något åt Edgar. Så det blev inget med att åka till henne idag och middag med dom.
Så har bara varit hemma och tagit det lugnt. Gick ner till ica vid halv tre och köpte mjölk, bröd och lite sånt. Hade ingen mjölk kvar alls.
Och ikväll ska vi bara vara hemma, får se vad kvällen bjuder på.

Tidigare idag lyckades jag fixa så jag kan få in bilder på den här datan, så nu kan ni få en ur söt bild på Lippa igen. ;D

Trodde jag ja, så dummar sig brandväggen.. åååh.. fixar det imorgon för Lippa vill inte vara själv i vardagsrummet längre. See you!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback