Fredag, massa kort framkallade

Pappa och jag spelade ju på Keno igår, vi vann faktiskt. Det var inte en jätte stor summa pengar, men vi vann i alla fall. Och det är huvudsaken. Sen att det bara var 45 kronor är en annan historia.

Igår var mamma på grönan med några från sitt jobb eller gamla jobb kanske det var och hade femkamp. Hon kom hem ganska långt efter att jag och Lippa gått och lagt oss. Pappa gick och la sig ganska tidigt och Camilla och jag satt och spelade kort till strax innan elva då Lippa tröttna och ville ha mat.
Då gick vi ner och hon fick mat innan hon somnade för natten. Sen vaknade hon inte förrän vid halv tio imorse.

Imorse gick jag igenom alla mobilkorten jag tagit på Lippa och kollade vilka jag ville beställa. Totalt blev det 160 kort som jag beställde av 227 styken tagna. Jag beställde två stycken kopior av varje bild plus att jag beställde så man fick som en "liten bok" med 21 bilder i och så står det Filippas 3 första månader på framsidan. Hoppas det blir fint för då beställer jag nog fler såna sen.

Och för en stund sedan gick pappa, Camilla, jag och Lippa ner till Ica för att ta ut vinsten vi vann på keno. Och så köpte vi en ny, likadan som vi hade igår. Så får se om vi kanske vinner lite mer idag. Pappa och jag tycker att vi kan få vinna 155 kronor för då har vi gått plus-minus-noll. Men bara för de så vinner vi väl ingenting istället. Men det var ju inte överdrivet lätt att fatta hur man skulle rätta kupongen först. Men efter mycket om och men så lyckades vi komma fram till hur man gjorde så idag blir det log lättare. :)

Ikväll händer det nog inte speciellt mycket. Ska kolla på talang 2007 och sen blir det väl bara att sitta och tråka framför medicinmannen som man redan sett för inte så länge sedan. Men kanske kan hitta lite godis eller chips i skåpet så kan man ju göra det lite roligare på det sättet.

Juste, vi tog ju hem Lippas stol från Ösmo här om dagen och hon har faktiskt fått provsitta den lite grann. Det fungerar riktigt bra. Lägger in bild på det när jag får en bra bild.
Men här kommer en ursöt bild på Lippa som ligger naken på skötbordet. Men tyvärr gott folk så får ni inte se henne naken, utan bara ansiktet. ;p
Visst är hon söt?!

image42

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lippa är lika söt som alltid, precis som sin mamma :)
Pssst! Kolla in min blogg :)

2007-06-01 @ 16:31:48
Postat av: Mikaela

Hej tjejen!
Nu har jag fått slutbeskedet ang. jobbet ;)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback