fredag, rörigt

Igår på dagen åkte Camilla, Sophie, jag och Lippa till skärholmen för Camilla skulle kolla på en klänning. Men hon hittade ingen som hon tänkt sig. Men hon köpte ett par shorts ochh Suff köpte ett par likadana. Dom var riktigt gulliga faktiskt. Hittade en bikini på Cubus som var riktigt fin, men kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle köpa den eller inte så bestämde mig för att åka tillbaka om jag ska ha den.

Sen åkte vi hem med världens sämsta busschafför. Han kunde verkligen inte köra ordentligt, bromsade inte det minsta inför svängarna och tvärnitade vid busshllsplatserna. Jag flög runt och fick stå och hålla i vagnen för att den inte skulle ramla runt inne i bussen. När vi påpekade att han körde som en idiot körde han nästan värre. IDIOT!!


På kvällen åkte mamma, jag, Lippsan, Camilla, pappa och Johan till Ösmo för att hämta mina grejer i Ösmo. Det gick riktigt bra, enda problemet är bara vart jag ska ha allt. En del får stå uppe i garaget och en del tar jag ner i vårat rum som t.ex. TVn, tvbordet, soffbordet och sängen. Så hoppas vi får ordning på allt idag för det ser förjävligt ut just nu.


Imorse vaknade Lippa vid tio ungefär, då kom pappa in och sa godmorgon och då möttes han av en solstråle. Förstår inte hur man kan vara så glad på morgonen när man precis vaknat.
Satt och kollade på Tv en stund och sen gick syster, Lippa och jag ner till Ica för att handla öl till pappa och blöjor och tvättservetter till Lippa. När vi kom hem åt jag lite lunch och pappa gullade lite med Lippa som för fjärde dagen i rad somnar i hans famn. Så just nu ligger hon och sover på hans mage. Såååå otroligt gulligt!

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Vet inte om det kommer något bra på Tv, annars får jag väl se till att det är ordning nere i mitt rum så kan jag sitta där nere och kolla på min O.C box som jag ännu inte hunnit kolla på.

Men nu ska jag fixa lite, så det blir ordning.
Men här kommer en bild på busungen som hittat sina fötter :)

image54

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hatar s¨nna busschaufförer..!

Postat av: Malin

men det är gott, är ett pannkaksmonster och då spelar det ingen roll vad det är för veckodag. Då kan jag äta pannkakor närsom. =)

2007-06-15 @ 16:07:09
URL: http://austin.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hhihi jupp :)

2007-06-15 @ 18:46:34

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback