Lördag, älskar pappa

Jag ska börja med att säga förlåt pappa. Jag har ingen aning eller minne av att jag har sagt att du och jag inte har någon bra kontakt. För mig har vi en jätte bra kontakt och jag älskar att veta att jag har ditt fulla stöd vad som än händer. Jag vet att du skyddar mig från allt ont. Och aldrig skulle låta något hända mig, någonsin! Jag skäms när jag hör att jag sagt sådär, men sagt är sagt och jag kan bara säga förlåt pappa. Jag älskar dig, och vad jag än sagt så tycker jag att du ska glömma det. För jag menar det inte!

Igår kväll hände det inte speciellt mycket. Kollade på Talang 2007 där Zillah och Totte vann. Tyckte det var ett bra val av svenska folket för hon var riktigt duktig på att buktala och lyckas alltid sätta ihop ett bra nummer. Men sen ville jag även att Mimmi Sandén skulle vinna. Men hon lär ju få skivkontrakt ändå, så det gör nog inte så mycket att hon inte vann.
Efter det så satt mamma, pappa och jag och pratade i några timmar. Det var riktigt roligt faktiskt, även om det kanske inte alltid var jätte roliga samtalsämnen. Men har saknat att sitta och diskutera på det sättet.

Tror att Lippa hade sin lilla sovdag igår för hon sov ganska mycket igår. Så idag lär hon vara överdrivet vaken då. Jag tror att hon tycker om pappa ganska mycket för hon sitter alltid och tittar på honom och skrattar. Och det tycker jag är lite roligt för han har inte gullat speciellt mycket med henne egentligen.
Det som är så underbart med Lippa när hon sovit är att det första hon gör när hon vaknar är att skratta. Hur underbart är inte det liksom?

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Men vi ska nog till farmor och farfar en stund för pappa ska låna farmors bil i två veckor. Och imorgon åker dom till Rhodos. Så farmor är borta på sin 70 års dag. Så får väl gratta henne när hon kommer hem.
Nää, skriver mer ikväll eller imorgon om vad som händer under dagen.
Men här kommer en bild på Lippa när hon sitter i sin stol. Bilden är inte överdrivet bra, men den får duga i alla fall. Huvudsaken är ju att ni ser hur diktigt hon är. :)

image43

Kommentarer
Postat av: E

Är inte du och Lippas pappa tillsamans fortfarande? Söt dotter du har :)

2007-06-02 @ 11:23:55
Postat av: ' CAROLIN

visst! jätte stor :O filippa oxå! dom växer sjukt fort :| hur ere i tumba då? ska vi ses nån dag över en fika eller så? kram på er, gosa på filippa från oss o hälsa din syrra :)

Postat av: Din älskling

De där är min Flicka ;)
MIN lilla filippa som kan sitta själv i sin stol :D
Älskar er Pussssssssss

2007-06-02 @ 13:37:57
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Nina

ja gillar hennes stil..

2007-06-02 @ 16:20:46
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

mm me 2

2007-06-02 @ 19:14:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda S

hej där :) Jag ska till Zakhyntos i Grekland.
Söt unge du har! :D

2007-06-02 @ 19:23:02
URL: http://lindasmith.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback