Lördag, lite klagomål, men det kan inte hjälpas

Svar på Es kommentar:
Jo, Lippas pappa och jag är fortfarande tillsammans men vi bor på olika håll. Vi har gjort såhär för att framför allt jag tror att det är det bästa just nu. Men vi har planer på att flytta ihop igen så småning om, men vi måste få ordning på allting först innan det kommer funka. Mer än så kommer jag inte berätta om, det är mellan oss.

Idag var vi förbi farmor och farfar en stund. Vi var nog bara där en timme ungefär. Pappa ska låna farmors bil medan dom är på Rhodos i två veckor. För han har fått körförbud på forden eftersom han inte varit och besiktat den än. På vägen till farmor och farfar stannade vi och köpte jordgubbar, men jag vågade inte äta så många. För det första är jag allergisk mot jordgubbar och för det andra har jag hört att man inte ska äta för mycket jordgubbar när man ammar. Men det vet jag inte om det stämmer eller inte. Men det är bättre att vara på den säkra sidan tycker jag.

Jag har kollat runt lite på blocket efter begagnade skötbord eftersom mamma inte vill sätta upp det vi har/hade i Ösmo. För det ska skrivas fast på väggen och vi vet inte hur länge jag kommer bo här. Och sen så såg jag en artikel om att de skötbordet inte var godkänt. Men men, jag ringde på tre stycken och alla var sålda. Vill inte betala hur mycket som helst för ett begagnat skötbord, satte 300 som maxpris. Men till slut kom jag och Camilla fram till att jag nog ska köpa ett nytt på Ikea. Så det får nog bli så. Det kostade bara 249 kronor och så var det godkänt i den där artikeln också. :)

Egentligen vill jag inte klaga, men jag måste bara få klaga lite på Comviq och deras nät. Det är ju försjutton alltid öberbelastat. Har inte kunnat ringa till någon på hela dagen, hel skumt. Så Camilla ringde till Comviq för att kolla om det var knasigt med deras nät och det var det i Stockholm, vilket hon sa var ett generellt fel. Hon som Camilla pratade med var ganska otrevlig mot henne. Och det är inte första gången. Tycker faktiskt att dom ska skärpa sig om dom ska behålla sina kunder.
Slut på klagandet ;p

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej gumman!
Vad glad jag blev av din senaste kommentar!
Den fick mig helt klart att dra på smilbanden :)
Vad söt och dukitg Lippa är i sin stol, hon verka växa så det knakar :)
Snart kommer hon krypa runt och då får du full sjå med henne ;)
MÅÅÅÅÅÅÅNGA KRAMAR!
Mikaela :)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback