Lördag

Idag blir det ett ganska sent inlägg, har inte hunnit skriva tidigare. Eller rättare sagt, mamma tillätt inte mig att sitta vid datan tidigare. Pappa fyller år på tisdag och släkten kommer imorgon och ska fira honom. Och eftersom vi hämtade alla mina saker från Ösmo i torsdags har det varit ganska mycket att städa undan och fixa med idag. Det har varit ganska jobbigt, men nu är nästan allt på plats så det känns ju bra att det syns att man slitit.

Lippa ligger just nu och sover i soffan bredvid mig, hon är så söt så. Hon var vaken från typ fem till för några minuter sen. Hon vägrade att somna. Men efter att hon fått lite mat så somnade hon äntligen. Hon var så gnällig, det blir hon alltid när hon är trött.

Nää, nu orkar jag inte skriva mer. Är tom i huvudet, vet inte vad jag ska skriva. Det tar hårt på en när man sliter så mycket, hahah :p
skriver nog mer imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: patrik

Lalallaalaaa :D
lippohäääst å stora hääääst :D

Postat av: lillasystern

vad fin blogg du har gjort :) hihi och tack för hjälpen med min .. puss och kram

2007-06-18 @ 23:29:38
URL: http://cam1e.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback