Måndag, en jobbig dag

Idag var vi i Ösmo för att skriva på papprena, men fick lite panik innan vi åkte och ringde till morfar för att se om han kunde följa med. Och det kunde han självklart, så snäll som han är. Men redan igår kväll bestämde Camilla och jag att hon skulle följa med mig så jag slapp åka bussen själv. Men nu fick vi ju åka bil istället. Mycket bekvämare.

Åkte lite tidigare just för att Patrik skulle få vara med Lippa en extra stund. Så plockade lite med grejerna som ska hit och sådär. Tog med alla mina kläder och sånt på en gång så slipper det bli så pass mycket på lördag. Vi tog även med TV, eftersom morfar har så stor bil.

Men åter till papprena, som nog alla redan vet eftersom jag inte ens hann komma hem innan skvallret redan hunnit runt till mig om att jag inte skrev på vårdnadspappret. Hade inte ens kommit in på Hökvägen innan Suff smsade mig och sa att hon hört att jag inte skrev på och att jag var en stor jävla subba. Man tackar.
Hann bara logga in på msn så var det tre fyra stycken som skrev som hört samma sak. Skvallrat för hela pressen eller? Men det biter inte på mig, fortsätt hoppa på mig om ni vill men det rör mig inte i ryggen. Skrattar bara åt det!
Fick även höra att han tagit av sig ringen...

Nää, nog med jobbigheter idag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men usch det lät inget vidare. Hoppas att det löser sig till det bästa!!!!

Postat av: bine

hoppas de löser sig gumman <3

2007-06-11 @ 23:03:39
URL: http://binemaja.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

jag förstår faktiskt inte heller vad som har tagit åt dig? :/

2007-06-11 @ 23:15:46
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: emz

en annan fattar ju inte alls vad du skriver... vadå bitch & vårdnadspapper? och var kom ringen in i bilden?

2007-06-11 @ 23:23:19
Postat av: Linnea

Hej,
inte för att jag vet vad det handlar om, men båda måste ju stå som vårdnadshavare barnet behöver er båda ändra från början, annars kommer de ju att bli förvirrat,du måste fåå va ensam med henne och samma för pappan om ni inte bor ihop eftersom du skrev att du hämtade grejor.
men har du kanske fått en förlossnings deprission? man märker inte av sånt själv men man blir helt skum, man vill inte låta nån ta barnet inte ens nåra timmar... du kanske skulle kolla upp det. mvh Linnea

2007-06-11 @ 23:40:05
Postat av: Mikaela

Om du har lust så kan vi snacka på MSN ikväll, finns här för er båda.
Många kramar
Mikaela

2007-06-12 @ 11:05:04
Postat av: ' CAROLIN

äh ingenting jag orkar inte bli indragen, tkr de är så fult mot patrik bara.

2007-06-12 @ 14:38:20
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: Camelionten

Älskar dig systeryster :D

2007-06-12 @ 15:03:24
URL: http://cam1e.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag tycket att är man isamma sits själv och inte vill varför öppnar man käften då?? syster svara på det? eftersom du verkar va den enda vettiga här... <3

2007-06-12 @ 15:07:22
URL: http://cam1e.blogg.se
Postat av: filippaspappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

varför läggeer sig camilla i för? den som sist ska öppna käften! de här är mitt å tess barn inte nån annans mitt å tess val inte nån annans seså spring å lek i era sandlådor nu så sköter vi vuxna de här!

2007-06-12 @ 15:49:42
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

men ojrå, någon tog åt sig ^^

2007-06-12 @ 16:05:32
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: Mikaela vid arbetsdatan

Jag håller med Patrik, det här är hans och Tess problem och dem måste lösa det på egen hand.
Förstår inte hur andra människor kan stiga fram och slänga ur sig kommentarer hit och dit.
Vill dem ha era åsikter så frågor dem säkert er.
Det dem behöver nu är möjligtvis stöd från sina nära och kära men TESS OCH PATRIK ska sköta detta på egen hand och inga andra.
*Mikaela*

2007-06-12 @ 16:49:30
Postat av: filippaspappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack Mikaela! :)

2007-06-12 @ 17:14:55
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Chippen

jag tycker dom ska sköta detta själva det e deras barn dom borde få träffa barnet lika mycket lixom kunna göra roliga saker tillsammans barnet ska inte behöva växa upp utan mamma eller pappa barnet behöver båda två man ska kunna ha roliga stunder tillsammans som föräldrar med sitt barn som när dom lär sig prata och gå och får sin första tand det e något man inte kommer glömma när man har barn ihop.

2007-06-12 @ 18:10:14

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback