Måndag, shopping i centrum

Igår gjorde Sophie och jag inte jätte mycket, kollade mest tv och tog en promenad ner till ica och köpte läsk, glass och godis.

Mormor och morfar kom vid 11.00 för att göra mig lite sällskap och hjälp mig. Coffas kompis hade gett honom typ 1400 kronor i enkronor och 50 öringar. Så skulle gå till banken med dom åt honom. Men det var ganska tungt så han kom för att hjälpa mig. Patrik skulle ha Lippa en stund vid 13.00 så vi passade på att göra det samtidigt. Så efter vi varit på banken gick vi till H&M där jag köpte ett 3-pack body till Lippsan. Har inte så många bodysar kvar som hon kan använda eftersom 62 har blivit för litet. Sen gick vi till Kappahl och där köpte jag en jätte söt tröja på rean. Efter det gick vi till dressman där morfar fyndade ett par byxor. :)

Sen har jag bara varit hemma ensam med Lippa. Och så ser nog kvällen ut också.

Kommentarer
Postat av: lippaspappa

Ååååååååh ja å lippa hade de så underbart idag =)

Postat av: Mikaela vid arbetsdatan

Å jag längtar jag med ;D
Ska bli sååå kul!
Måånga kramar!

2007-06-26 @ 15:59:51
Postat av: Elin

Fick ditt sms igår gumman men har inga pengar som vanligt.. Hur som helst, jag är hemma mån-tis om du har tid o lust att göra något då på dagen? Puss

2007-06-26 @ 16:56:55
URL: http://el1ns.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback