Onsdag, 4 månader idag

Idag är min lilla tjej fyra månader, stora tjejen. Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta lillskrutten. Så får se hur stor hon är nu, det var en månad sen vi var på BVC sist. Vi ska nog även prata om smakportioner då. Men jag har hört någonstans att helammas barnet så brukar man vänta tills som är sex månader. Men nu har vi ju en ny BVC sköterska så får se vad hon säger och tycker. Men eftersom det funkar så pass bra med amningen så gör det inget för mig om vi får vänta två månader till.

Imorse var Patrik här och hämtade Lippa en stund. Dom åkte till Biltema och handlade lite saker och sen kom dom tillbaka. Det hade gått riktigt bra, som jag förstod det i alla fall. :)
Snart ska vi nog åka ner till centrum och kolla på ett par skor. Mina sommarskor är hur slitna som helst, skulle inte förvåna mig om dom ramlar ihop snart.
Och ikväll ska vi till Fanny som fyller fem år. Grattis till dig gumman :) Hoppas du blir glad för barbie hästen med vagn som vi köpt till dig.

Nää, nu ska jag ta Lippa som ligger på babygymmet och sen ska vi nog gå till centrum.
Här kommer det som vanligt en bild på Lippa, som faktiskt är 4 månader idag!!

image56

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kan börja ge smakportioner även fast man helammar, om man vill det alltså:P

Postat av: kusin-malin

grattis grattis till lilla filippa på 4 månaders dagen!! Kram mammas kusin :)

2007-06-20 @ 20:13:44
URL: http://myst3rious.blogg.se
Postat av: Lippaspappa

Grattis min lilla älskling =)

2007-06-21 @ 02:05:49
URL: http://patriknilsson.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback