Onsdag, rabarberpaj

Igår kväll åt dom andra jordgubbar medan jag satt en stund vid datan. Får ju inte äta speciellt mycket jordgubbar för är allergisk mot det. Och ska vara extra försiktig på våren och sommaren då det är massa pollen och gräs. Sen gick vi och la oss vid halv tolv och då hade Lippa lite svårt att somna, tror det berode på att hon inte är van vid att jag pratar med någon vid den tiden. Men kunde ju inte låta bli eftersom Johanna låg i samma rum. :)

Imorse vaknade Filippa inte förrän vid kvart i tio, det var riktigt skönt faktiskt. Och när man kollade på henne möttes man av ett riktigt stort leende, en solstråle. Det är lika härligt varje morgon.
Efter hon ätit sin frukost så la jag ner henne på babygymmet för att jag skulle kunna få i mig lite frukost jag med. Och hon hoppa runt på där på babygymmet, slutade med att hon tog tag i ena "pinnen" och försökte riva hela alltet och så låg hon halv vägs utanför babygymmet. haha den där lilla filuren.
Just nu leker hon med sin hippo som verkar vara hennes absoluta favorit bland alla leksaker.

Senare ska nog Johanna, Lippa och jag ta en promenad eller så, så att Lippa får somna lite. För hon somnar inte alltid när man är inne brukar krävas att man går en sväng med vagnen mitt på dagen. Och det kan ju vara skönt det också. Sen ska vi kanske göra rabarberpaj eller nått sånt. För Micke och Matilda kommer hit och äter middag med oss ikväll.

Nää, nu orkar jag inte skriva mera. Skriver kanske mer ikväll eller så.
Men här kommer en bild på Lippa, lyckades ta mitt i gäspen. Men hon är lika söt i alla fall.
image52

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gullunge :)

2007-06-13 @ 12:03:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback