Onsdag, R.I.P Tommy

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här, men det känns som det kan vara bra att skriva av sig det. För någon timma sedan ringde farmor för att kolla hur jag hade det och sådär. Och sa även om jag behövde hjälp så var det bara att ringa, svarar inte den ena så svarar alltid den andra. Men just nu passar det inte jätte bra att ringa Kent. Och efter vad farmor berätta förstår jag det!
I måndags hade Ylvas brors barn Tommy tagit massa tabletter tillsammans med en tjejkompis, eller kanske var hans tjej, jag vet inte. Hon hade vaknat till och ringt efter hjälp så hennes liv kunde dom rädda, men inte Tommys. Han var bara 18 år gammal, hade hela livet framför sig. Men han hade haft det jobbigt väldigt länge. Dom hade hoppats på att det skulle ordna sig, att han skulle hitta en lösning och börja må bra igen. Antingen förstod dom inte hur illa han mådde, eller så orkade han väl kanske inte vänta in tiden. Jag vet inte?!
Tycker bara att det är så hemskt, har ändå träffat honom en del på kalas hos Kent och så. Så visste vem han var.
R.I.P Tommy, du var aldrig så ensam som du trodde du var!

Imorse ringde även mamma från Spanien. Dom hade det jätte bra och sådär, men idag var det tyvärr molnigt. Men dom hade i alla fall varmt, skillnad från vad det är här. Tror termometern stod på 12.4 grader när jag kollade förut. Pratade lite snabbt med Camilla också och hon berättade att hon redan köpt en väska. Den lilla fisen alltså, hon är så väsktokig så det finns inte. Hon kommer få simma runt i alla väskorna snart. :D
Saknar er, mina små godispåsar <3

Idag skulle jag egenltigen varit med Josse, men fick ett sms nyss där hon skrev att hon inte kunde komma idag, men imorgon. Men problemet är bara att jag antagligen inte kan imorgon. För skulle nog träffa min moster då. Hon skulle ringa ikväll så skulle vi bestämma hur vi ska göra.
Har egentligen ingen lust att vara ensam idag med, men har väl inga val antar jag. Det lockar inte att åka någonstans när det regnar, inte när man har barnvagn i alla fall. Visst har ju regnskydd och sådär, men ändå.
Får väl sitta hemma och gosa med Lippa idag med och kolla på typ O.C eller nått.

Kommentarer
Postat av: Mikaela vid arbetsdatan på lunchen :)

Va bra! :)
Usch sånt är så jäkla jobbigt, man har ju hela livet framför sig i den åldern :(

2007-06-27 @ 12:47:10
Postat av: suffih

jag kommer ju, så du slipper sitta ensam :D wi

Postat av: Lippaspappa

Stackars =/
sufffuuuuu kommer ju =) haha

2007-06-27 @ 14:00:07
URL: http://patriknilsson.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback