Söndag, nu har dom åkt

Igår kväll gick mamma, jag och Lippa ut på en promenad. Jag tyckte Lippa verkade så trött och hon ara gnällde hela tiden, så frågade mamma om hon hade lust att följa med på en promenad ner till ica att börja med. Vi hann inte mycket längre ner än backen som går runt huset innan hon somnat. Vi gick till ica och köpte lite godis sen gick vi en lite längre promenad runt skäcklinge typ. Nästan hemma så vaknade Lippa och låg och kollade runt lite grann.

Lippa fick smaka potatis idag igen. Men idag gjorde jag den ännu lösare än jag gjortde den igår. Och idag verkade hon tycka att den var god. Antagligen för att den smakade mer bröstmjölk idag. ;p

Mamma, pappa, Camilla och Coffa åkte för drygt en timme sedan. Så nu är det bara jag och Lippa kvar här hemma. Men snart kommer Sophie, så då ska vi ha roligt. Har till och med köpt lövbitt, kroketter och sås som vi ska kunna äta någon dag. Jag råkar nämligen veta att Sophie gillar det ;D

Imorse beställde jag två filmer från cdon.com. Egentligen är det nog filmer för lite mindre men jag vill faktiskt ha dom och framför allt se dom. Rosa the movie och Linas kvällsbok.
Nää, nu orkar jag inte skriva mera. Inte just nu i alla fall. Och tyvärr kommer det ingen bild på henne nu heller, för sitter inte vid den datan jag brukar sitta vid, för den är på väg till spanien just nu. Ska se om jag kan fixa så jag kan lägga in alla bilderna på syrrans data sen. Annars löser jag det på något annat sätt.
Puss på alla glada där ute ;D

Kommentarer
Postat av: Lippaspappa

Wiie Lippo =) vi hade jätte roligt idag =)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback