Söndag, segt

Inatt sov Lippa hela natten igen, vaknade vid halv nio. Så tror hon hade en tillväxt period igår, eller det måste hon haft.

Idag åkte vi till Patriks syster som fyllde 21 i onsdags. Hon fick en klocka av oss och hon verkade tycka om den. Vi var ute en på en gräsmatta och fikade, det bjöds på några bullar, kladdkaka, kärleksmums och sådär. Smakade på allting faktiskt, och allt var gott. Så imorgon eller nått får Lippa massa smaskigheter.
Sen kom mamma och hämtade oss vid halv fyra tiden. Sen har vi inte hunnit så mycket mer. Mådde så fruktansvärt illa nyss, har inte ätit någon lunch idag och jag är van vid att äta lunch varje dag. Och så har jag druckit lite dåligt också. Så drack ett stort glas vatten och tog två mackor. Så nu mår jag inte fullt så illa.

Ikväll händer det nog inte så mycket. Ska kolla på piplarsson sen får vi se om det kommer något mer roligt på tv eller om man får hitta på något annat. Ska i alla fall ta det lugnt, orkar inte göra allt för mycket.

Och imorgon ska jag till Ösmo och skriva på faderskapspappret och vårdnadspappret. Tycker inte det ska bli överdrivet roligt för det lockar inte med att sitta på en varm buss i 40 minuter, men vad ska man göra liksom. Och ska försöka komma ihåg att få med mig påsen med Lippas baddräkt och sånt som jag glömde sist.

Skriver mer ikväll om jag orkar och då får ni en bild också. Annars skriver jag mer imorgon när jag kommer hem från Ösmo.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha aj då. Då får du äta meducin (eller vad Pippi kallade medicin) ;P

Postat av: Mikaela vid arbetsdatan

Eller var det kanske Karlsson på Taket, jaja nån var det ;)

2007-06-11 @ 14:22:15
Postat av: Clarissa

Skönt att hon sover hela nätterna i den här värmen =)

2007-06-11 @ 15:27:27
URL: http://clarissan.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback