Söndag, utflykt till Ikea

Lippa vaknade inte igår kväll så bar ner henne och la henne i min säng och inte vaknade hon för det. Så jag kröp ner bredvid henne och passade på att sova tills hon vaknade. Hon vaknade inte förrän kvart i tre så det var ju bra att jag gick och la mig. Sen vaknade hon vid kvart i ett åtta imorse och då ville hon inte somna om. Men vi låg kvar i sängen en stund och precis när jag tänkte gå upp med henne så somna hon om och vaknade vid halv tio.

Patrik kom förbi en stund på på förmiddagen för att träffa Lippa en stund. När han åkte så åkte mamma, Lippa och jag till Ikea för att köpa det där skötbordet för  249 kronor. Då passade jag på att köpa en leksak till Lippa också. Jag tog den först för jag visste inte om jag ville ha den eller inte så gick runt med den i handen och bar på Lippa. Rätt som det var så hade hon den i handen och i munen så då var det bara att köpa den.
Sen så köpte jag en födelsedagspresent till Suff också, hon fyller 19 år på tisdag. Men jag tänker inte säga vad det är för hon kanske läser min blogg.

På vägen hem åkte vi förbi maxi och handlade lite kvällsmat, det blir kassler och potatisgratäng. Sen åkte vi hem med en skrikande Lippa. Hon skrek typ hela vägen, men när vi kom in på Hökvägen så somnade hon. Typiskt eller? Så när vi bärt in allt så passade jag på att sätta ihop skötbordet. Jag tror faktiskt att jag är nöjd med det. Det känns bra just nu i alla fall.

Såg massa fina barnmöbler på Ikea också som jag vill ha. Kom på att jag har 1000 kronor som Lippa fick i doppresent som bidrag till möbler till hennes rum. Så funderar på om man ska köpa lite barnmöbler för dom pengarna. För dom var inte speciellt dyra. Men samtidigt är det dumt att köpa dom medan jag bor hemma. Så får se hur jag gör med den saken.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Det kommer ju inge bra på tv heller. Så blir väl att bara sitta och dega och kolla på fyran, har ju redan sett den filmen tjugotusen gånger men men.
Nu ska jag gå och ta lite glass, blev sugen på det nu. Mums!

Här kommer en bild på Lippa i bilen med sin coola keps. Hon gäspade just när jag tog kortet så det ser lite roligt ut. Men hon är söt som alltid ändå.

image44

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Låter som ni har haft fullt upp i dag med ;)

Postat av: Anonym

söt liten flicka

2007-06-03 @ 21:59:13

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback