Tisdag, ensamt

Igår kväll vara Lippa och jag ensamma hela kvällen. Det var mysigt men ganska tråkigt också, för hade ju ingen annan är Lippa att prata med. Och hon kan ju inte direkt föra ett samtal. Så det var lite drygt.

Idag skulle jag varit med en kompis trodde jag. Fast det blev aldrig av, av någon anledning så har suttit hemma själv med Lippa hela dagen idag med. Men har i alla fall tvättat en maskin med tvätt och sådär. Och så passade jag på att duscha imorse när Lippa satt i babysittern och var lugn.

Den lilla busungen vänder sig till mage så fort man lägger ner henne på baygymmet eller något sånt. Så fort man vänder ryggen mot henne så ligger hon på mage haha. Har kommit in i vardagsrummet flera gånger idag och då har hon rullat ut och ligger på mage på golvet och skrattar. Man märker värkligen att hon utvecklas hela tiden.
Och nu har hon ju fått testat potatis varje dag sen i lördags. Nu gör hon inte tio tusen grimarser längre. Hon ska få potatis imorgon med sen ska vi testa morot i 5 dagar. Undra vad hon tycker om det. :)

Nää, orkar inte sitta här.


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback