Tisdag, leker med Johanna :)

Alla säger att folk inte ska lägga sig i det här, gör då heller inte det!
Jag tänker inte berätta ur min synvinkel, ni som väljer att lyssna på Patriks och välja hans parti får göra det.
Blir ni så störda på mig så får ni väl lägga av att läsa min blogg, inte svårare än så. Tvingar inte att läsa och kommer inte göra det heller. Väljer ni att läsa och stör er, håll det för er själva, ni vinner inget på det.

Imorse kom min kusin Johanna, runt tio tror jag det var. Så sen dess har vi busat en massa. Och vet ni vad det bästa är, det är att hon åker inte hem förrän i morgon kväll. :)
Och idag var mormor och morfar förbi en stund så fixade morfar och jag med papprena till företaget, så snart sätter det igång på riktigt. Ska bli riktigt kul faktiskt.
Men nu orkar jag inte skriva mer, men lägger in en bild på Lippa som Johanna tagit under dagen.

image51

Kommentarer
Postat av: Kusifiiinen

weeiiii hehe Yes box! varit tok mysigt här också!!! Roligt är också att jag är en sån självklar favorit! ;) Men konstigt vore ju nnars, eller hur!? :p haha komiskt är det dock, alla otroligt (men sjuka) likheter lite här och var!... Men sen är du ju "bara" 2 dagar yngre än mig också, lilla lilla lilla kusinen! Kom till mig så ska jag lära dig ett och annat sen också! :p Kramar på mina tjejer


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback