Tisdag, stora Lippa

Var nyss nere och bytte blöja på Lippa. Hon är inte så liten längre, den lilla busungen. När jag lagt henne på skötbordet ställde jag mig på vågen för att se vad jag vägde och sen när Lippa fått en ren och torr blöja och jag knäppt byxorna igen så ställde jag mig på vågen med Lippa i famnen för att se på ett ungefär vad hon kan tänkas väga nu. Vi vägde 59,5 kg tillsammans. Så med lite snabb huvudräkning så väger hon ungefär 7,6 kg med kläder och blöja. Så hon har nog passerat 7 kg gränsen i alla fall. :)
Min lilla Lippa är inte liten längre.

Ä l s k a r  d i g  L i p p a ! < 3

Kommentarer
Postat av: lippaspappa

Haha OMG haha :)
snacka om att min lilla älskling växer fort :D

Postat av: Mikaela

Hihi lilla gosingen :)

2007-06-19 @ 20:00:22
URL: http://mikaela85.blogg.se
Postat av: zippans monster

zippan börjar bli en liten tjockis :)Naaaaj hon är inte tjock hon har bara mukler :D

2007-06-19 @ 23:12:38
URL: http://cam1e.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback