Torsdag, ensam i 3 veckor

kom hem nyss från ica maxi, vi var och handlade mat och sånt till mig när jag ska vara ensam i tre veckor. Så nu har vi köpt det mesta som jag kommer behöva, självklart kommer jag behöva köpa mjölk, bröd och grönsaker själv eftersom det inte går att lagra upp på samma sätt. Men har fått en tusenlapp till sånt, så det ska nog gå bra. :)

Tycker det ska bli ganska kul att vara själv, men det kommer bli grymt tråkigt ibland. Men som tur är så har man ju en del underbara kompisar som kommer för att umgås och eller "bo" hos mig några dagar. Där ibland Sophie, tack gumman.

Nu vaknade mitt lilla troll så nu ska jag gå och plocka upp henne ur vagnen där hon låg och sov en stund.
God natt alla glada!


Kommentarer
Postat av: Lippaspappa

Lippa är
finast på hela jorden =)
wiiiiiiie


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback