Torsdag, utflykt

Igår på dagen kom Sophie hit och roade mig en stund. Vi kollade på Rosa the movie och spelade monopol, sen skulle hon träffa Eliy. Och då kom Josse och Johanna R hit. Har inte träffat dom sen skolavslutningen i nian så det var faktiskt riktigt roligt att se dom igen. Vi åt Lövbiff, kroketter och sås, mums. Det får vi gärna göra om snart. :)

Imorse, aa eller runt lunch kom min moster och hämtade mig så har varit hos henne hela dagen. Först åt vi en varsin macka sen tog vi en promenad till affären och handlade lite till middagen och jag passade på att köpa bond åt mamma. När vi kom hem lagade Mia middagen medan jag matade Lippa. Lax med färskpotatis, riktigt gott. Sen kom Victor, Mias nya killes älsta son hem så vi satt och pratade med honom ett tag. Han vågade lite nervöst hålla i Lippa en stund. haha. Så tog vi en fika medan Lippa sov i vagnen. Nästan precis när Victor åkt till gymmet kom Edgar (Mias nya killes yngsta son) och Börje (Mias kille) hem. Då löste jag och Börje lite korsord medan Mia gulla med Lippa. Sen fick Lippa mat och så åkte vi hem hit. Mia fick med sig några drömmar hem till Daniel som tydligen älskar mina drömmar. Och nu sitter jag här och skriver lite snabbt om dagen.

Kommentarer
Postat av: lippaspappa

Låter som en trevlig dag de där =)
pussa lippa :D


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback