Besök i Tumba med Filippa

Filippa var jätte snäll hela dagen igår när vi var ute på våran lilla utflykt till tumba. Hon sov hela vägen dit, medan vi var och hälsade på Charlotta och medan vi var i skolan. Hon vaknade lagom till jag och Camilla kom hem till mamma och pappa. Då hade hon inte ätit på 4½ timme, men der verkade inte gå någon nöd på henne för det.
Och pappa (hennes morfar) vågade för första gången hålla i henne. Jag blev riktigt förvånad, för det var han som bad om att få hålla i henne självmant. Sen var jag ju så dum som var tvungen att springa till bussen strax efter att han tagit henne så han fick ju inte hålla i henne så länge.. jag kände mig jätte taskig efteråt när ja tänkte tillbaka på det.. :( Jag kunde ju lika gärna stannat kvar för jag missade ändå bussen i vårsta så fick vänta där i en timme.. så irriterande! Inte nog med att bussen för en gångs skull åkte i tid (viken den inte har gjort en enda gång på hela hösten när jag gick i skolan eller praktiserade) den dumma bussen skulle ju självklart stanna en halv meter från trotoaren så det var ju hel bökigt att ta sig av bussen!!! Det är tur att man åker gratis med barnvagn!!!!

Sen måste jag ju bara tacka Elin för den ursöta body'n som hon köpte till Filippa :) Filippa kommer bli världens finaste i den, vi får väl hoppas på att hon har den på sig nästa gång du träffar henne ;D

Kommentarer
Postat av: jaanet

mysigt med bäbis :)

Postat av: elin

ååhhww, hon är redan sötast ju!
får se till att ses snart igen tycker jag:)

2007-03-17 @ 16:16:29

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback