BVC kontroll

Igår morse spydde Filippa så mycket att jag var tvungen att ringa till Marie (hennes barnsköterska) för att kolla om det var normalt att hon spydde så mycket. Hon tyckte att vi skulle komma redan samma dag och väga henne och se så hon får behålla någonting i alla fall.
Så vid två tiden gick vi in på BVC, Filippa, jag och hennes farmor. Marie tyckte att hon hade en fin färg så det kändes skönt. Sen la vi henne på vågen och jag tror att vi alla tre blev lika chockade.. 4200g.. 400g på en vecka! Inte konstigt att hon spyr, hon äter ju för två.. haha nää inte riktigt, men hon äter mer än vad hon behöver och spyr därför upp massa. Det var skönt att höra att allt var som det skulle med min lilla solstråle!

Idag ska jag till tumba och hälsa på klassen för första gången sen i julas. Måste ju visa upp Filippa lite.. måste ju få skryta lite med hur söt hon är.. haha

Jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, ska nog gå och plocka ihop lite vad jag behöver ha med mig när jag ska åka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vi ses idag hoppas jag:) hihi

2007-03-15 @ 10:05:48
Postat av: elin

det var från mig:p

2007-03-15 @ 10:06:09

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback