Dopet & hemska nätter

Nu har vi äntligen kommit igång med dopet. Igår fixade vi inbjudningarna och skickade iväg dom idag. fast vissa skickade vi redan igår eftersom jag skickade några via mail. De är bara dom som inte har en mail som får kort. Eftersom min släkt är ganska stor så kostar det så mycket om man ska skicka kort till alla. Tycker det är bättre att lägga ner pengarna på fika och annat till dopet.
Min mormor och morfar och min moster har redan svarat att dom kommer.
Citat från morfar: "Självklart kommer vi att närvara vid denna viktiga händelse."

Det enda som är lite små jobbigt just nu är att komma på doppresenter. Alla frågar ju vad hon önskar sig, men jag har absolut ingen aning vad jag ska svara. Som tur är så ska mamma hjälpa mig att komma på lite på måndag. Men om någon har något förslag så är det bara att säga till, skulle bli jätte tacksam!

Idag känner man sig lite små seg, sov till 13.00.. jag som brukar vakna vid 10.00 och vara vrålhungrig. Men var väl för trött i morse så jag brydde mig väl inte om att jag var hingrig. Men det är väl inte så konstigt om man är trött eftersom man inte får sova på nätterna. Filippa har ju tyvärr kolik och skriker hela nätterna, brukar sluta någon gång mellan 03.00 och 06.00. Älsklingen brukar vara snäll och ta henne när hon börjar skrika så jag ska få sova lite, men det är lite svårt att sova när man har en unge som skriker så väggarna nästan ramlar in. Så efter ett tag brukar han åka ut med bilen en stund, då somnar hon. Fast skriker lika mycket när dom kommer in igen för då är hon ju hungrig också. Och då brukar älsklingen vara så pass trött så han tar sin kudde och sitt täcke och går och lägger sig i soffan så får jag ta hand om henne den sista tiden. Har jag tur så somnar hon efter maten, men det händer ungefär en gång i veckan. :p

Nää, nu börjar det nog bli dags för mat igen för Filippa och sen ska vi bada. Börjar bli dags för det.. egentligen skulle hon badat igår, men det glömde jag bort. Kom på det på natten och då var det ju lite sent!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej - be dem att kopa saker som kan bli nodvandigt i framtiden, typ storre klader, skor, kanske pengar som ni kan spara at eran dotter... for det ar onodigt att kopa saker som bebisen inte direkt behover. lycka till!

2007-04-10 @ 22:57:14

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback