Läkarbesök på bvc

Idag var Filippa på sitt första läkarbesök på bvc. Egentligen ska man inte dit förän dom är 6-8 veckor och hon är ju bara 5 veckor. Så det var inte säkert att det skulle fungera att göra det som dom skulle göra, så skulle kanske behöva göra om undersökningen senare. Men det behövdes inte! Filippa var så duktig så, hon låg verkligen och lyssnade på läkaren och svarade med ett leende, precis som hon skulle göra! Så hon ligger lite före :)

När jag var på väg till bvc så stoppade en tjej mig och frågade om jag var från nynäs, jag visste inte riktigt vad jag skulle svara för det såg först ut som att hon ville fråga efter vägen och jag hittar ju absolut inte i nynäs. Men det var inte det hon ville. Hon höll tydligen i mammaguppen unga mammor och ville att jag skulle börja komma dit på onsdagar mellan 13.30 och 16.00. Så ska nog försöka gå dit nästa vecka och se om det kan vara något för mig. Kanske kan hitta några kompisar som man kan umgås med som sitter i samma båt som jag. :p
Känner mig ju lite smått ensam ibland, ingen att umgås med när jag är ute med Filippa och det är ju lite tråkigt att bara umgås med Patrik hela tiden. Men man ska ju inte hoppas på för mycket ;p

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Du har en jättefin blogg och framförallt en jättefin liten flicka. GRATTIS!!!


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback