Ännu ett inlägg idag :)

Det var riktigt mysigt att vara hemma hos mamma och pappa en stund. Dom uppskattar alltid att man kommer, då blir man så glad och varm inuti. Visst, dom är nästan gladast över att få träffa Filippa men det bryr jag mig inte om, för jag vet att dom tycker om att jag är där också.
Satt och "hjälpte" Camilla med teorin till körkort på datan, hjälpte och hjälpte.. det var jag som gjorde och hon var lite överallt så det var väl mest jag som lärde mig något. Även fast jag inte pluggat nååååågonting så svarade jag i stort sätt rätt på allt. En liten guld stjärna till mig.
Imorgon skulle vi egentligen åkt till Haninge och kollat på namnpresent till Amanda, men det blir nog inte så. Vi skulle åka med Majsan och Linda, men Lindas son hade 40 graders feber nu på kvällen så hon skulle vara hemma med honom imorgon. Och jag som ville kolla på den där vagnen som jag vill ha. Så det blir väl inte så imorgon heller då. Kommer aldrig komma iväg och kolla på den där vagnen eftersom det är lite små jobbigt för mig att ta mig till babyproffsen kommunalt. Och nu ska dom tydligen åka på onsdag eller torsdag, hoppas dom inte väljer onsdag för då kan ju inte jag eftersom jag ska till Tumba med Mia och prata affärer med Babak. Hoppas verkligen det blir något nu. Jag hoppas allt låter sådär bra som jag drömmer om, så jag verkligen kan komma igång med det här nu. Har alltid drömt om något sånt, så det här är verkligen min stora chans nu. Lääääängtar tills på onsdag kvart i tolv.

Innan jag ska äta två mackor och dricka mitt te som
Patrik fixat åt mig så måste jag bara klaga på den elendiga posten. Förra fredagen postade mamma ett "namnsdagskort" till Filippa, men det har fortfarande inte nått oss. Är inte det här förjävligt eller? Ska man inte ens kunna skicka post utan att det kommer fram?! Jävla post säger jag bara!!!!!

Ska föra över lite nya bilder från min mobil imorgon så det blir lite fina bilder på min lilla groda sen också, inläggen är så färglösa utan fina bilder på Lippa.

Kommentarer
Postat av: johanna kusin! ;)

Heej söt!
Vad är det du ska hitta på nu då? *nyfiken* hehe
kram


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback