En lycklig onsdag

Måste börja med att säga att jag är suuuuuper glad. Känner mig riktigt sprallig idag faktiskt. Först var Mia och jag i Tumba och träffa Babak. Om jag ska vara ärig så blev jag inte mycket klokare eftersom Lippa valde att gnälla så fort jag försökte konsentrera mig på vad han sa. Men Mia och jag kom i alla fall fram till att vi skulle satsa på det här. Så hon skulle beställa hem papprena i morgon och så någon gång i nästa vecka skulle vi träffas och fylla i dom tillsammans. Så snart är jag egen företagare då, de ni ;D

Efter det åkte vi till
babyproffsen i länna och kollade på den där vagnen som jag ville ha. Och vet ni vad? Nu äger jag en sån. Mia bestämde sig för att betala en del av den som doppresent och sen betalar vi resterande. Så är överlycklig!

När vi kommit hem så gick jag och Lippa till ica för att handla och passa på att inviga vagnen, det verkar som att hon tycker den är okej i alla fall för hon somnade en stund. Här ser ni den ursnygga vagnen, akta så ni inte dreglar för mycket bara. ;p

image19

Idag var det egentligen mammagruppen, var lite sur för att jag ville egentligen gått. Men nu i efterhand så var det mycket roligare att umgås med min moster. Det är sååå skönt att man verkligen kan prata om allt med henne och hon förstår alltid (som det verkar i alla fall). Och så ställer hon alltid upp, och det är så himla skönt. Man vet vart man kan vända sig om man verkligen behäver prata med någon. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela (Punk_Angel)

Vad är det för verksamhet du ska driva som egen företagare? *Nyfiken*
Måste säga att barnvagnen är grymt snygg :)

2007-05-09 @ 20:28:08
Postat av: klara :D

vad bra att du har någon du kan prata med =)

2007-05-10 @ 19:45:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback