Första, sista ...

Tio första
Första bästa kompis:
Sophie Marie Therese johansson
Första bil: Jag äger ingen, men räknas
Patriks bil?
Första kärlek: Ola i våren 2004
Första husdjur: Fiskar
Första semester: Kreta när jag var 4 månader
Första jobb: Ica maxi när jag var 13 år
Första köpta skiva: Smurfarna
Första riktiga kyss: Fredy, typ sommaren 2003
Första piercing: Naveln
Första konsert: Christina Aguilera, stripped

Nio sista

Sista alkoholdrycken: Vitt vin
Sista bilfärd: Till mamma och pappa för en stund sen
Sista filmen du såg: Wallander, mörkret
Sista bubbelbadet: Förra veckan
Sista spelade cd: Christina Aguilera, back to basics
Sista gången du grät: Förra söndagen
Sista måltiden: Frukost imorse

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej!
Blivit arresterad? Absolut inte
Blivit kär vid första ögonkastet? Japp, Ola
Varit på tv? Japp, Tv4s nyheter
Fått ditt hjärta krossat? Japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Mjo har ju det
Haft ett one night stand? Nej absolut inte
Busringt till nån? Till alla ;D

Sju saker du har på dig
Strumpor, trosor, BH, mjukisbyxor, linne, tjocktröja och förlovningsring

Fyra personer du kan berätta allt för
Patrik
Mamma
Camilla (syster)
Pappa

Tre val
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
Skaffa ett syskon till Filippa
Åka utomlans med familjen

En sak du ångrar
Jag ser inte saker som misstag, det var ju rätt just då.

Kommentarer
Postat av: Jaaaag bara

hehe Roligt att läsa sånt här!:.. Tror nästan jag snor den senare! ;) Okej det???... Så får du (folk som läser??) veta lite roligtheter då...

Hur är det annars med min fina kussifin och lilla sötbebben?... Tänker på er och hoppas allat är bra! Hoppas vi kan höras av och ses snart, skulle vara mysigt! kraaaamar


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback