Fortfarande Torsdag, musiktime

"Smurfa med lillsmurf, smurfa en godnattsmurfsång.
Smurfa med lillsmurf, smurfa med lillsmurf.
Nu ska du sova lillsmurf.
Nu ska jag - berätta - en mysig liten saga ...."

Här går mina gamla smurhitsskivor på högsta varv. Är inne på tredje skivan nu. Så coola är inte ni va? ;D

Det kommer dagar då min himmel inte alls är blå. Ja, det kommer dagar när tiden går så sakta som tid kan gå. När ingenting, nej ingenting blir som man tänkt.
Ja, det kommer dagar då nästan allt är för svårt att förstå. Och man tvingas in på vägar där det kan kännas allt för tungt att gå. Men även den mörkaste av dagar ska jag söka ljus här ändå.
Det kommer dagar då ingenting är lätt att förstå sig på. Men vi ska hjälpas åt att slå alla orosmoln till marken då.
Ur Carolas låt "Det kommer dagar"

Det är precis så som det känns ibland. När det är som jobbigast. Skulle nog inte kunna skriva det mycket bättre själv.


Kommentarer
Postat av: kusifinen din

Finns här gumman, om du vill, när du behöver... Jag finns alltid här för dig! :)

hehe Smurfarna på topp! ;) Måste fixa dom låtarna verkligen!!! Shiiit va härligt dom är! ;p hehe

kraaam


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback