Fredag, klippning och barnvakt

Igår hade Camilla, Flippa och jag en riktig myskväll. Vi kollade på tv och åt godis. Sen gick vi över till att dricka te och spela kort. Lippa satt i mitt knä och spelade med mig, problemet var bara att hon var riktigt intresserad av mina kort och försökte ta dom ifrån mig.
Men innan vi satte oss i soffan så badade vi Lippa, för första gången på över en månad så började hon gnälla när jag skulle stoppa ner henne i badet. Men efter en halv minut eller något sånt så verkade hon mycket gladare. Och efter ett tag kom även plaskandet. Hon är en riktigt söt liten prick.

Imorse så vaknade Lippa vid halv tio ungefär, men det var för att Camilla och jag var vakna och pratade med varann, annars hade hon nog sovit ett tag till. Sen kom Patrik hem med lite frukost till oss. Han hade köpt färskt bröd och en varsin yoghurt.

Snart ska jag gå och göra mit i ordning för att gå och klippa mig. Hoppas det blir bra nu så man inte behöver skämmas över frisyren. Nu när det är dop på söndag och allt. Camilla ska ju passa Lippa undet tiden men det har blivit lite knasigt med hennes mat tider. Hon ska typ äta när jag ska vara hos frissan. Så har pumpat ut lite mat, men kunde inte få ut ett helt mål så får se om jag ska pumpa ut lite mer innan jag går eller om hon får klara sig på det där och äta mer när jag kommer hem sen. Får se hur det blir.

Här har ni en bild på Lippa på väg hem till Ösmo igen igår kväll. Typ tre minuter efter den här bilden är tagen så sov hon som en gris. :)

image29

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Får hoppas att du blir nöjd, jag blev det iaf :)
Ses på söndag!

2007-05-18 @ 12:34:47
Postat av: Sara

Hur gammal är Camilla?

2007-05-18 @ 14:31:38

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback