Fredag och en ny frisyr

Svar på Saras kommentar:
Camilla är 17 år, fyller 18 år i sommar. Eller 89a om man hellre vill säga det så. Så hon är min lillesyster.

Tänkte skriva lite hur det har gått under dagen. Camilla var ju barnvakt i ungefär en och en halv timme mitt på dagen när jag var hos frissan. Det gick jätte bra, hon sov nästan hela tiden så Camilla passade på att städa lite åt oss. Hon är städberoende om ni frågar mig. ;p
Jag blev jätte nöjd med min nya frisyr och kommer nog att fortsätta hos den här frisören. Hon har varit bäst hittills.
Här har ni resultatet:



Ser ju inte överdrivet rolig ut på bilden men det spelar ingen roll. Nu var det frisyren ni skulle kolla på.

Patrik skulle inte sova hemma inatt så jag följde med hen till Tumba och sover där i natt. På hem vägen så åkte vi förbi ica Maxi i Botkyrka och där hittade jag mina strumpbyxor till Lippa som jag letat efter. Och så hittade jag ett diadem till mig. Ett rött och fint som jag ska ha på dopet. Det kommer nog bli fint tror jag. Ska kanske låna ett guldhalsband av Camilla också, får se. Måste ju tänka på Lippa så hon inte trasslar in sig i det.

Måste bara skriva upp Patriks dikt som han skrivit åt mig. Han skrev den tidigare idag.
Man brukar säga att det finaste man har sätter man på sitt bord,
med det vill jag säga att du är vackrast på denna jord.
Jag älskar dig så mycket att jag nästan gråter,
jag vet att jag är dum ibland men jag hoppas du förlåtet.
Du är mitt allt utan dig känns allt så kallt.
Om du bara visste hur mycket jag älskar dig,
du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig.
När du tittar på mig och ler det är då jag världens finaste leende ser.
Din nya frisyr vart jättebra,
jag vill kussa dina läppar dom smakar chokla´.
Älskar ditt sätt att ligga stå och gå,
och andra behöver stå på tå för att nå upp till din nivå.
Jag älskar dig och bara dig,
för du är världens finaste tjej!


Visst skriver han gulligt! :)

Ska avsluta med en gullig Filippa som suger på fingret.
image31

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mkt :)
Va fin du blev! Kul att du är nöjd med Annica :)
Jätte gullig dikt du har fått av Patrik :)

2007-05-18 @ 21:57:17
Postat av: Johanna

Åh, vilken fin dikt han skrivit! :) Så gulligt av honom! Fin blev du i håret också! Filippa är ju söt som alltid! Jätte gullig bild det där! hihi
Då tar jag intem ed strumpbyxorna eller?... Däremot så ska ni få lite mera kläder! ;) kram


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback