Fredag, spruta

Svar på Jennys kommentar:
Elin är en kompis till mig. Vi gick i sammaklass i ettan, alltså p gymnasiet. Vi umgicks inte överdrivet mycket med varandra men vi pratade en del i alla fall. Sen har vi typ hållt lite kontakt sedan dess. Men nu när jag flyttade hem igen så hörde hon av sig till mig. Och nu skulle jag kunna tänka mig att umgås mycket med henne.

Igår blev det inget med att sova i Ösmo, hade ingen lust att sova själv så mamma och Camilla kom och hämnade mig vid halv tio. Så det blev att gå upp tidigt i morse och åka till bvc i nynäs här ifrån.
På bvc var det först babymassage vid tio och vid elva fick Lippa spruta. Hon var faktskt ganska duktig, hon sa inte ett pip när hon stack men blev ledsen när hon sprutade in vaccinet.
Sen gick Camilla och jag till apoteket och köpte alvedon för såna små, eftersom dom kan få feber. Men just nu är hon bara som en geleklumt och ganska trött.
Skriver mer sen.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback