Fredag

Idag har Filippas farmor varit här på besök en stund mitt på dagen. Mycket mer än så har vi inte gjort idag, och mycket mer än så kommer vi nog inte att göra heller. Jag var duktig och lagade middagen idag faktiskt. Min berömda kycklinggryta. Det blev riktigt gott idag med. Men man blir så jäkla mätt på den så man håller ju på att spricka efter maten. Patrik sa senast för några minuter sedan att han fortfarande mådde illa och var proppmätt. Dum som han var så proppa han i sig godis direkt efter maten så nu mår han illa. Själv proppa jag i mig tio gånger mera godis, men mår inte illa för det. HA!
Just nu kollar vi på postkodmiljoären, okej, vi kollade för nu slutade det precis. Men Sofia är tillbaka nu efter sin mammaledighet, hon fick barn ungefär samtidigt som mig, lite tidigare skulle jag tro. Tyckte det såg ut som att hon fortfarande hade lite mage kvar efter graviditeten och kunde inte låta bli att ställa mig upp och visa Patrik mig mage och säga "hon verkar ha lite mage kvar, men det har inte jag!" hahaha..

Jag såg att det var någon som hade frågat varför jag har länkat till Carolins blogg och inte hon eller Emelie till min. Jo, Carolin och jag pratade på msn och sa att vi skulle länka till varandras bloggar och jag gick in och gjorde det på en gång och Carolin skulle också göra det tror jag. Men hon har fortfarande inte gjort det. Vet inte om hon glömde bort det, men det är inget jag bryr mig om. Vill hon inte länka till min blogg så behöver hon inte göra det. Och när det gäller Emelie, så länkar ju inte jag till henne heller!

Imorgon blir det att gå upp tidigt. Vi ska vara i södertälje klockan nio hos Patriks lillesyrra. Dom ska flytta och vi har sagt att vi ska komma ovch hjälpa till. Men jag ska inte hjälpa till att flytta, ska bara vara där med Filippa. :)
Nää, ska gå och kolla på Talang 2007 nu.
Hejs svejs!

Här kommer tre små bilder bara. Första bilden är Lippa på väg hem från mammagruppen i onsdags. Mitten bilden är jag hemma i köket innan mammagruppen. Och tredje bilden är på väg till mammagruppen. (Vet att första och sista bilden egentligen skulle bytt plats, men orkar inte göra det nu, så nu får det vara såhär.)


Kommentarer
Postat av: Malin

nej jag vet jag jobbar imorn också så jag ska fråga om jag kan byta dag med någon, vill absolut inte missa dopet! :) Kram

Postat av: Malin

Du är tagen! Läs min blogg för mer info :)

2007-05-04 @ 23:10:37
URL: http://myst3rious.blogg.se
Postat av: Sofia

Tuffa kläder hon hade på sig! =)

2007-05-05 @ 11:14:53
URL: http://sollerax.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback