Jag är tagen

Regler:
Varje "spelare" börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter att det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mera information.

Sex sanningar/egendomligsa saker med mig själv:

  1. Jag pratar alltid för mycket, folk får skavsår i öronen. Står jag på bussen och bara får lust att prata så lever den bredvid mig farligt. Och jag säger alltid vad jag tycker, det är som små grodor som bara måste hoppa ut.
  2. Jag har en otrolig fobi för disktrassor, dom är verkligen äckliga.
  3. Jag älskar inget annat så mycket som min underbara dotter Filippa och min fantastiska pojkvän Patrik.
  4.  Min passion är grafisk design. (Grafisk kommunikation)
  5. Jag har ett hett temperament, en otroligt kort stubin.
  6. Jag tycker om allt på min kropp förutom mina fötter. Dom är alldeles för smala så det är ett helvete att få tag på ett par skor som sitter bra och dessutom är snygga.

Jag "tar" följande att skriva om sej själva i sin blogg:
Fast jag orkar inte skicka vidare det här. haha

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback