Lite små prat

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu. Lippa ligger naken och spratlar på en handduk och jag (som ni nog redan listat ut) sitter vid mammas bärbara data. Så tänkte att jag kunde skriva lite mer nu innan fröken ska ha mat vid fyra. Hon åt inte riktigt ordentligt innan vi åkte hemifrån så visste inte om hon skulle klara sig till fyra, men verkar som att hon kan stå ut tills dess. Visst hon äter lite på händerna och sådär, men så länge hon inte skriker går det ju ingen nöd på henne.
Just nu gullar både mamma och syster med Filippa, snacka om att få all uppmärksamhet ivärlden. :p

Undra vad man ska göra sen då, blir väl antagligen mamma och camilla som gullar med Lippa och jag sitter här, som vanligt. Sen blir det panerad rödspetta till middag, mums! Sen kanske man kan få lite av den där underbart goda glassen som man fick i lördags..

Nu är det inte så långt kvar till dopet, okej visst det är 19 dagar kvar, men det går ju fort. Idag var sista dagen för att svara om man kommer, så måste kolla om alla svarat när jag kommer hem. Jag vet två styken som inte svarat så sk se om dom är inne på msn annars får dom skylla sig själva att dom missar något så underbart som hennes dop. Gud vad jag ska se till att någon fotar den 20 maj. :)
Nä, nu ska jag pata klart med Sophie och Patrik innan ill skrutten ska få droppar och mat.!
Tjingeling ;D

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback