Lördag, fortfarande i Tumba

Inatt sov inte Lippa överdrivet bra. Hon vaknade vid halv fyra och vid åtta, tror att det var lite varmt för jag sov också lite dåligt.
Camilla, Lippa och jag åkte ner till Tumba centrum med tolv bussen och handlade lite grann. Hon köpte en doppresent till till Lippa och jag kpte lite kläder till Filippa och hårgele till Patrik. Det var rea på babykläder på H&M så passade på att köpa lite kläder till henne i storlek 68. Jätte söta kläder. Ett bar byxor med skärp, en body, en väst, en pyjamas och en dregellapp. Så nu kommrer hon bi jätte fin :)

Kanske sover här i Tumba igen för Patrik visste inte riktigt om han skulle sova hemma. Men problemet är bara att jag måste ganska tidigt till Ösmo imorgon eftersom alla grejerna är där. Men det blir problem med bilarna eftersom Coffa och Casse ska med också. Och pappas bil har bara två säten så får se hur vi löser det hela.

Igår var det en vecka sen som hon sutade med minifomdopparna och det funkar hur bra som helst. Hon är nästan mindre grinig och mycket mycket lugnare nu än vad hon var med dropparna.

Men nu ska jag mata Lippa. Skriver kanske mer ikväll, när jag vet hur det blir med viss grejer.
Här har ni en bild på när pappa håller i Lippa, det var ganska länge sen så hon ser ganska liten ut. Men visst är dom söta?! :)

image32

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback