Lördag, fortfarande

Svar på Helens kommentar:
Jag flyttar för att Patrik och jag ska rädda vårat förhållande. Mer tänker jag inte skriva för det är av personliga skäl, sånt som alla inte behöver veta. Dom närmaste vet, men dom jag inte känner behöver inte veta allt. Det kanske låter taskigt, men det är inte så jag menar. Det är kul att ni frågar och är intresserade, men just den här frågan är lite känslig. Inte från min sida egentligen, men det är ju fler inblandade i det här.

Svar på Johannas kommentar:
Såklart han får komma, han är ju din familj nu så det är bara roligt om han kommer på dopet. Och det gör absolut ingenting att det är i sista minuten. :)

Jag vet inte om jag ska skriva lite mer, har ju skrivit så pass mycket idag så har ju inte så jätte mycket mer att skriva om. Så hoppar nog över att skriva lite mer.
Skriver imorgon om dopet istället!

Kommentarer
Postat av: Kusifinen

Heej! Det var jätte kul att ses på dopet! Nog för att det inte blev så mycket ses... :p haha Hoppas du tyckte det blev lyckat och att alla fina presenter var till belåtenhet! :) Hon kommer då kunna bli rik i alla fall! ;p hihi
Jätte fina var ni och helt underbart gott fika var det också! Bara äälskade choklad kakan och din mammas maräng-hallon tårta är gudomlig! :)
Hoppas vi hörs snart, ta hand om er och vila ordentligt nu! :)
KRAAAAM


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback