Lördag, söta Lippa kramas

Vi vet fortfarande inte hur vi ska göra, antagligen kommer jag få sova själv i Ösmo med Lippa. Vi skulle kunna åka och byta pappas ford mot våran volvo men pappa är lite krasslig och vi vet inte om han kanske är sjukare imorgon och då kommer ju inte han på dopet. Och då spelar det ju ingen roll om vi fixat med bilar eller inte. Så då återstår alternativen att sova själv i Ösmo eller prata med morfar och se om han kan åka förbi här i morgon och hämta resten. Hatar när det krånglar till sig.

Just nu är det bara pappa, jag och Lippa hemma. Mamma och Camilla har åkt till Kista för att köpa en doppresent till Filippa från Coffa.  Han är verkligen ute i sista sekund han.

Det ska bli ganska kul att flytta hem en stund men samtigt tråkigt. Det ska bli kul just för att man kommer närmare sina kompisar så man kan träffa dom lite mer. Bla Suff och Josse, som det var ganska länge sedan jag träffa. Tror inte jag träffat Josse sen jag slutade nian. Så det är ett tag sen.
Det ska bli tråkigt just för att man är van att bo ifrån sina föräldrar plus att jag tycker det är jobbigt när det blir bråk mellan t.ex. mamma och Camilla. Eller när mamma är trött och grinig efter en arbetsdag. Men men.. Sen så kommer jag ju självklart att sakna Patrik.

Här kommer världens sötaste bild på Lippa som kramas med Teddy freddy.
Imorgon blir det dopbilder.

image33

Kommentarer
Postat av: helen

varför flyttar du då?

2007-05-19 @ 18:34:36
Postat av: Mikaela

Det löser sig Tess :) det vet du.
Jätte söt bild på Lippa :)

2007-05-19 @ 18:57:22
Postat av: Johanna

Vilken underbar bild på Lippa!!! Gu så söt! :) Förstår dina delade känslor och alla tankar!... Är det okej om Daniel följer med på dopet? Väldigt sista minuten här men hans jobb är lite..:s
Hoppas vi ska hinna ses och prata lite sen för jag stannar hos mamma och pappa till onsdag nästa vecka! :)
Kram


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback