Måndag, och en söt Lippa

Igår var vi på Amandas namnfest, det var ganska trevligt. Men eftersom man inte känner så många så blir man lite "utanför" när alla pratar med dom som dom redan känner. Kände ju nästan bara Patrik, Sandra och deras mamma. Så det blev ju mest att springa efter Patrik som en liten svans.

Idag händer det inte så mycket. Det är så tråkigt väder ute så man har ju ingen lust att gå ut och gå en sväng. Patrik ska träffa Göran och åka till nynäs. Han ville att jag skulle följa med men vet inte om jag har någon lust med det för då skulle hans mamma passa Lippa. Och jag orkar inte packa in henne i bilen och köra henne till sorunda, och så kommer hon säkert kräva att jag ska pumpa ut mat. Vilket jag vägrar att göra.

Och imorgon så är det babymassage på föräldrargruppen som gäller. Hoppas Lippa gillar det, hon brukar gilla att man smörjer in henne med babyolja efter att hon badat så det borde hon ju tycka om.

Nää, nu ska jag se om hon vill ha mer mat, hon somnade när hon åt förut och nu är hon lite små gnällig.
Här har ni supersöta Lippa hos moster.
image24


Glöm inte bort att kommentera, det är mycket roligare med feedback!
Och vet ni vad, på söndag är lilltösen tre hela månader, det ni :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis Lippa i förskott :)
Låter som det är full fart hemma hos er med :)

Kram
Mikaela

2007-05-14 @ 13:29:06
Postat av: Helena

Oh vilken lliten sötis!

Postat av: sara

Vilken söt liten flicka :)

2007-05-14 @ 16:51:18
Postat av: Mikaela

Ja men du är en sån rar och gullig tjej så det var värt att nämnas i bloggen :)
Detsamma gäller (din) Patrik :)

2007-05-14 @ 19:03:15
Postat av: Anonym

Hon är så söt, och du verkar vara en underbar Mamma! kram på er!

2007-05-15 @ 08:21:19
Postat av: Sara

det var jag so skrev den kommentaren över :) SaraWikstrom.blogg.se

2007-05-15 @ 20:56:15
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback