Minnen

Filippas förkylning verkar blivit bättre nu på eftermiddagen och hon har orkat vara igång en hel del, men just nu sover hon på babygymmet. Det var jobbigt att sprattla runt där.

Patrik och jag satt nyss i köket och drack lite oboy och pratade lite knasig heter som jag gjort genom åren. Eller framför allt första året av vårat förhållande.
- Jag hade duschat ganska sent på kvällen, alla hemma hos Patrik hade gått och lagt sig för en stund sen. Och så skulle jag hänga upp handduken på duschdrapperistången. Men då hördes det ett krasch boom bang och sen duns duns duns. Det första var Therese som rev ner duschdrapperiet och en korg med miljoner rakhyvlar och det andra var Patriks mamma som sprang ner för trappan för att se vad som hänt.
- Klumpiga Therese skulle ner mitt i nattenoch ta en macka men ramlar i trappan och det dunsa på ganska bra kan jag säga.
- Therese ska gå ner för trappan men hinner bara halv vägs innan Uno hoppar in i mig och jag flyger ner för trappan.

Nu måste jag ta hand om skrikande Lippa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas du haft en trevlig dag :)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback