Onsdag, badet

Idag fick Lippa bada, hon luktade så himla mycket spya så det var verkligen dags. Först kissade hon på handduken jag tog fram som vi skulle torka henne med så det var bara att ta fram en ny. I badet försökte hon vända sig från rygg till mage. Och nästan direkt efter badet så bajsade hon ner hela sig. Då är det tacksamt att man precis badat henne.

Nu till alla kommentarer som jag fick till mitt förra inlägg. Självklart finns det inget som heter perfekt, men ville se hur eran "drömmamma" ser ut.

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän, du vet den där knasiga pricken ;p

haha :P skön unge vi har eler :D

Postat av: Mikaela

En "drömmamma" är en nån som kan vara ens bästa vän och mamma på en och samma gång.
En som lyssnar på en och ger råd vid behov och som alltid ställer upp för en, även om man står med skit upp till halsen.
En som förstår hur det är att vara tonåring (man är varken barn eller vuxen), vissa mammor verkar ha glömt det har man märkt. Inte min mamma dock, hon berättade mkt som hjälpte mig när jag var tonåring ;)
Hon hade ju erfarenhet av hela det där "från barn till vuxen"-processen ;)

2007-05-31 @ 15:01:16
Postat av: Mikaela

Är fortfarande lika kul att läsa din blogg, man små skrattar åt Lippas upptåg ;)

2007-05-31 @ 15:02:26

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback