Onsdag, fortfarande och åt helvete

Idag på dagen träffades Elin och jag en stund igen. Vi gick ner till Ica och köpte en varsin glass med min syster. Sen gick vi hem till oss så fick Elin se hur jag bor och så fick hon femtio kronor också. Smart som jag är så glömde jag plånboken hemma så hade inga pengar när jag skulle betala. Sen gick vi ut en sväng till och pratade och hade det mys. Sen gick vi till ica igen för Elin skulle köpa bröd med sig till hennes pojkväns syster.
Det var trevligt att gå ut en stund med dig idag med. Det får gärna hända fler gånger.

Idag har för övrigt inte varit överdrivet bra. Det har varit massa tjafs och det mesta åt helvete. Hade hoppats på att Lippa inte skulle bli påverkad över att jag var så ledsen och arg men tyvärr så blev hon det. Hon totalvägrade att äta under typ åtta timmar och bara skrek och skrek typ. Nu för en lite stund sen så fick jag henne äntligen till att äta lite grann från ena bröstet. Så förhoppningsvis så vaknar hon om en timme eller sådär och vill ha mer mat och sova för natten sen. Men det får bli som det blir, när det är som det är.

Och tyvärr har jag fortfrande inte lyckats fixa någon bild, men det får komma imorgon istället. Har en bild på Lippa när hon somnade sittandes.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det ska kul, undrar bara vad vi ska prata om då... hm...

2007-05-23 @ 22:29:50
Postat av: Anonym

Ja det lät trevligt det du och Elin gjorde men inte lika kul att du glömde plånboken hemma :(
jag måste bara få fårga vem Elin är?
ha en superbra dag MVH Jenny

2007-05-25 @ 11:50:23

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback