Onsdag, jobbig allergi

Inatt sov äntligen Lippa bra igen. Men det var lite sårare att få henne att somna istället. Men jag gick runt med henne i två sekunder så somnade hon, annars brukar man bara behöva mata henne så somnar hon direkt. Men inte igår inte. Sen vaknade hon inte förrän vid halv åtta, eller tjugo i åtta om man ska vara noga. Sen somnde hon om och vaknade vid halv tio, men vi gick inte upp förrän vid tio. Då fick hon en ny blöja och rena kläder, och nu ligger hon på babygymmet och sprattlar. Hon ska strax få lite mat.

Jag vet fortfarande inte riktigt vad vi ska göra idag. Har ingen lust att åka enda till nynäs bara för att vara på mammagruppen i två timmar. Nää, det lockar inte när det är tillräckligt jbbigt med allergin som det är.
Tror nästan det är "värre" idag än vad det var igår. Speciellt ögonen...

Jag vet inte vad man ska hitta på idag istället då, är ensam hemma idag. Pappa började jobba i natt. Annars har jag ju lekt med honom, men nu får jag leka själv med Lippa. Men det klagar jag inte över.
Men nu vill hon ha mat.

Lägger in bild senare!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback