Onsdag och massa prat om ingenting

Igår var jag och Lippa själva hela dagen och kvällen, vilket jag egentligen inte hade något emot eftersom jag älskar att gosa med henne. Men på kvällen runt nio så tröttnade jag på att inte ha någon att prata med så Mikaela (även kallad Zebran) kom över en stund. Eller det var meningen att hon bara skulle vara här en stund men det blev ganska många timmar. Hon gick vid ett ungefär. Men vi hade riktigt trevligt faktiskt, i alla fall från min sida. Vi var nog inte tysta en sekund ens, munarna gick i ett. Tack för en trevlig kväll! :)

Idag har det inte hänt speciellt mycket och kommer nog inte göra det heller. Patrik och hans mamma var förbi en stund, dom hade hämtat nyckeln till församlingshemmet men sen åkte dom tillbaka till sorunda. Han skulle hjälpa sin farmor med någonting.
Funderar på att gå ut en stund sen, fast får se om jag orkar. Måste handla bröd så skulle ju kunna passa på att gå en sväng med Lippa då. Fast det gör vi bara om jag känner för det efter hon ätit vid halv tre.

Skriver kanske mer ikväll om vad som hänt under dagen och om Lippa hittar på något bus eller så. Hon ska nog bada ikväll så då lär det ju bli lite bus från hennes håll. Så antingen nämns det senare ikväll eller så kommer det imorgondagens rapport. När vi ändå nämner morgondagen så lutar det mot att jag ska till mamma i Tumba då. Hon har varit sjuk med feber och sådär men mår mycket bättre nu. Så vi ska höra ikväll och se hur hon mår då, men förhoppningsvis så mår hon bra då så jag och Lippa kan åka dit imorgon och busa lite.
Nää, nu ska jag typ gå och laga lite lunch till mig eller något sånt. Fiskbullar blir det nog, för det är det som går fortast, och så är det ju faktiskt ganska gott också. Nää, nu svamlar jag på om ingenting alls så nu är det lika bra att gå.

Men innan jag går så ska ni få en bild på Lippa också.
Ville att hon skulle träna nacken lite, men det ville inte riktigt hon. Det blir inte alltid som man tänkt sig :p

image26

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va trevligt då vet jag iaf vart det är ;)
Tack själv :) vi får göra om det någon dag/kväll :)

Ha det så kul idag du och Lippa!

Kramar
Mikaela

Postat av: Mikaela

Heheh Zebran, snacka om att jag kommer att få dras med det där ;P

2007-05-16 @ 15:03:30
URL: http://mikaela85.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback