Onsdag, rolig lista

Fyra saker om mig:

1) Fyra jobb jag haft:
* Ica maxi
* Resturang mixs
* Café old town
* Akademibokhandeln
2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
* The OC boxarna
* Just like heaven
* Tictanic
* A cindrella story
3) Fyra stället jag bott på:
* Gubbängen
* Alby
* Tumba
* Ösmo
4) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
* The OC
* Ugly Betty
* Top model
* Scrubs
5) Fyra platser jag semestrat på:
* Spanien
* Grekland
* Turkiet
* Italien
6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
* Blogg.se
* Playahead.se
* Familjeliv.se
* Tv.nu
7) Fyra favorit-maträtter:
* Tacos
* Lax
* Lasagne
* Fisk överhuvudtaget

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi har samma smak när det gäller tv-program och mat :)


Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback