Onsdag

Idag har man mycket att göra då. Först ska lilltjejen äta runt elva och direkt efter det är det dags att gå till bussen. Ska ta 858 12.09 till nynäs. Först ska jag till försäkringskassan och be om en specifikation av föräldrarpenningen, och så ska jag be dom skicka hem en senast den 22 varje månad plus att dom ska sätta in pengarna på mitt konto istället för att skicka hem en irriterande lapp i brevlådan. Sen ska jag gå förbi kommunen och lämna lite papper och sen till banken och sätta in pengarna på mitt konto. Sen bär det av till mammagruppen vid 13.30. Hoppas det blir lika roligt idag som det var förra gången. :)

Just nu ligger Filippa i min säng och sover. Hon åt vid åtta och så låg hon och skrattade ett tag, typ till nio och sen helt plötsligt så slockna hon, men det är inte så konstigt eftersom hon brukar vakna och vara vaken efter elva.
Nää, ska nog göra mig i ordning och sådär nu innan hon vaknar.
Tjingeling!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback